pondělí 15. října 2012
Digital Humanities n°1
Přístup exaktních věd aplikovaný na humanitní obory – proč ne? Ostatně ve své práci se s tímto přístupem setkávám pořád a výsledky jsou zajímavější, než by se mohlo na první pohled zdát. Možná proto je online marketing plný „mrtvých“ filozofů.
Vždycky jsem obdivoval snahy využít výpočetní výkon a spoustu dat k vytváření zajímavých a užitečných věcí, jako například Wolfram Alpha, Google překladač, nebo již neexistující Wonder Wheel.
Díky aplikaci Voyant jsem si připomněl, jak jsem si hrál s Českým národním korpusem a zkoumal, jaká přídavná jména se mohou vyskytovat kolem slov, která mě zrovna tenkrát zajímala. Něco podobného jsme si vyzkoušel i tentokrát, ale s tím rozdílem, že jsem si vzal jeden titul, který mě zaujal svým názvem – Performance Marketing with Google Analytics.
Když sem nedávno tuto knihu četl, pořád jsem nemohl přijít na to, kde se sakra schovává ten marketing s Google Analytics. Teď mě nenapadlo nic lepšího, než se podávat, jestli jsem tenkrát špatně četl, nebo je pravdu většina knihy o maličko jiných věcech.
Jak se ukázalo, tak o marketingu a Analytics je opravdu až poslední část knihy.
Uznávám, že toto není tak zajímavé zjištění, protože se dá předpokládat, že dobře vystavěný text bude mít právě tu zajímavou část až na konci textu, ale stejně mě moje zjištění potěšilo a už se těším na Google Refine
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat